utorak, 12. travnja 2011.

Cenzura na internetu u RH, konkretan primjer

Cenzura na internetu u RH, konkretan primjer
Krenuo bih od događaja, za koji može posvjedočiti bolji od mene. Ovo je vrieme kad sam odlučio izraditi "photo album" na Facebook-u.
Album sam doista i izradio, trebalo mi je, koliko... od smišljanja i premišljanja preko izpravljanja krivih poteza... ne više od dva sata...
Taj bi se album trebao nalaziti na ovoj adresi:
http://www.facebook.com/album.php?fbid=1656009366151&id=1414614756&aid=2078548
i naslova je: "Prosvjedi u režiji SDP-SPC, 7. travnja 2011."
(Ne ufam se u Facebook. U neka ponašanja moderatora Facebook Hrvatska možete se uvjeriti pregledavši:
Blokiran na Face-e jer sam izvjestio o psovkama na Gospinoj grupi
kao i
Blokiran na Face-e jer sam izvjestio o psovkama na Gospinoj grupi 2)

Naslov bi tamo na Facebook-u trebao biti "Cenzura radi prosvjeda u režiji SDP-SPC, 7. travnja 2011." ali ne želim više ništa mjenjati u onom photo albumu, da bi bili bolje vidljivi "timestamps", vrjemena kad sam što postavio, jer vjerujem da je plauzibilno (prikladno za vjerovati) da niti Oskar Šarunić niti ja, Miroslav Rovis:
  1. nismo mogli znati da će on biti u toj prigodi cenzuriran, pa nismo ništa unapried planirali, pa nismo ni bili pripravni za izradu screenshot-ova i bilo čega povezanog
  2. nismo baš toliki znalci da bi mogli izmisliti cielu priču, pogotovu ne u roku od tih dva-tri sata, nego da se ona doista i dogodila
Ovo je dakle vrieme kad sam se odlučio prikazati na Facebook-u što se dogodilo.
 Neko nedugo vrieme prije toga, dobio sam ovu elektroničku poruku od Oskara:
 Prvi screenshot koji mi je Oskar poslao:
Drugi screenshot koji mi je Oskar poslao:
 I ovdje prikazujem veći dio stranice, a baš sve komentare, u osam dijelova koji su bili na stranici, koju sam uvećao i svatko je tko je htio, mogao na Facebook-u vidjeti kako se doista stranica prikazivala tada na takav način:









Nema komentara:

Objavi komentar