srijeda, 27. travnja 2011.

Ruža, ja na tvom profilu Facebook-a pišem, a ti me čini se, ne vidš! 2

Ovaj se preslikani chat zbio negdje između 22:30 i 23:00 27. travnja. Dakle do 27. travnja prije podne (Ruža je od Janka Galinca tek 27. travnja prije podne saznala za video), deset dvadeset mojih pokušaja da Ruži dostavim adresu video zapisa bili su od Facebook-a cenzurirani. Koji su to smradovi, da se baš moram tako izraziri. U ime čega to? U ime čega to, ako ne iz puke zlobe i prodanosti vlastite duše, ljige jedne! Mora da ste doista gadni u dušama...
Ne da mi se ovaj donji dokaz pojašnjavati. Razprava prije nego se ja unošenjem poveznice uključujem, nije bitna, a u toj razpravi Ruža Kršak razgovara s nekim trećim. Nakon što ja unesem poveznicu, provjerite da je tek prije podneva  27. travnja saznala za video od Janka. Hvala!
Ah, još bih samo, u prilog zaključcima iznad, naveo da je do ovog trena video s Ružom, pregledan 26 puta, a da negdje 24 sata ranije, je bio izpod 10 puta pregledan. Drugi zapis s Ružom ne, on je na 6 pogleda (jer puno ljudi ne klikne na poveznicu koja krije pregled čitavog kanal, dakle kod mojih zapisa, na miroR2-poveznicu.
Today
DOBRO VEČE
Dobro vece i postovanje !
KAKO STE
PROVELI BLAGDANE
Ja sam jako dobro, sto od sveg srca i vama zelim !
SADA JE PONOVO NEKOM RADNI DAN
Blagdane sam proveo dobro i lijepo u krugu poznanika, prijatelja i u krugu obitelji !!
HVALA
A JA SA SINOM
Da, svakodnevna borva se nastavlja !
Drago mi je da je vama i vasem sinu bilo dobro i lijepo !!
SVAKAKO
A VAMA
A gdje ste docekali Uskrs, ako se smije znati, mislim u kojem gradu, u kojem mjestu !!
OSIJEK
TU ŽIVIM
A VI VLADIMIRE
U Osijeku, Osijek mi je jako dragi grad i poznajem ga jako dobro !!
Ja zivim u Njemackoj u okolici Stuttgarta !!
GJE STE PROSLAVILE BLAGDAN
DA
Na sam Uskrsni ponedjeljak sam bio u Stuttgartu na prosvjedu protiv haske optuznice !!
Hvala na video spotovima !! Vi ste zaista lijepa i interesantna zena !!
JESAM VEĆ 5 X
Kad prvi put?
Sto 5x ?????
Pet puta zaljubljena ili ?????
ODMAH
Kad prvi put?
ruža, kad ste saznali za ovaj zapis?
Možete li što u komentar tog zapisa napisati, da razumiem da o tome doista pričamo?
Ovdje nesto ne stima, pretpostavljam da su najmanje tri ili vise osoba momentalno na chatu ??..
FB je jako jako izvježban u c enz uri
Pa da, vidiš gore ti piše Janko's News
Ruža, kad ste saznali za taj video zapis prvi put?
Ok. ja vam zelim ugodnu vecer !!
OD JANKA DANAS DO PODNE A NEZNAM KOLKO JE BILO TOČNO SATI
Ruža, možeš li tamo komentirati?
Nisam vidovit, naime.
Vjerujem da o istome pričamo, tek kad imam tvrde dokaze.
A KAD SAM SE VRATILA IZ GRADA OND SAM DALA KOMENTAR ŠTO JE JANKOMORAO ISORAVIT
Ne na Face, ne na Face, ne!
Na Youtube stavi komentar
OKO 14 45 SATI
Na Youtube stavi komentar
OKE
Ipod tog vdieo-a
Možeš sad?

Nema komentara:

Objavi komentar