Domovina, Nurija Delić

by Nurija Delić Lucius on Sunday, May 29, 2011 at 6:21pm
Ostani na molitvi pred silnim Bogom
Dugo sam čekao ovo vrijeme sine moj
Pogledaj me svojim srcem
Vratio me kao da je ponovo boj

Dok naviru ti sumnje i nestaje snaga
Prati te plamen kroz snježne noći
Još se sjećam sitnih riječi :
" Mama, hoće li babo opet doći "

Svijetlim sa nebeskog puta                       
Vidim te u svakoj nevolji što se krije
Ovi i oni istog su glasa 
Govore iz sjene da ništa bilo nije

Poznaj već sutra bezvrijedna lica
Došli su skoro u našu domovinu Bosnu
Viteškim mačem predaka davnih
Samo ti braniš nju oduvijek ponosnu

Ne zaboravi podići desnu ruku
Pokaži Kapiju, Sarajevo, Srebrenicu i Drinu
Svaki mramor je vječna istina
Koja tijela stoljećima za Bosnu ginu



· · Share
  • You, Miroslav Kušek and 4 others like this.
    • Zmaj Od Zemuna Bosna je duša, Hrvatska je tijelo, zajedno jedno biće
      2 hours ago · · 1 personLoading...
    • Amer Jaganjac Vise brat i sestra.
      2 hours ago · · 1 personLoading...
    • Zmaj Od Zemuna klima mi usporedba, do "Pacta Conventa-e" to je bio jedan korpus
      2 hours ago ·
    • Zmaj Od Zemuna uvijek kada je prijetilo zlo, to je bio jedan korpus, a svaki korpus ima dusu i tijelo.
      2 hours ago ·
    • Nurija Delić Lucius slazem se Zemun, ali Pacta Converta - e je vise naslijedstvo Ugarske i Hrvatske, mi imamo ono nase :)
      2 hours ago ·
    • Amer Jaganjac Bosna je jedinstvena zemlja, a Hrvatska isto tako... Bosnu treba da vode njeni sinovi, a Hrvatska treba sa istom popraviti odnose... to je moj stav... mozda najrealniji... pod ovim sinovi, Nurija, zna se na koga mislim ;)
      2 hours ago · · 1 personLoading...
    • Zmaj Od Zemuna ja sam jako iskren i otvoren:Bosna je jedan dio povjesnog hrvatskog teritorija!Bosnjaci su nekoc bili Hrvati.Austrija je jedan dio germanskog teritorija, Austrijanci su nekoc bili Njemci, sto ne znaci da Njemac ne cijeni Austrijanca i obrnuto.
      2 hours ago ·
    • Nurija Delić Lucius Tako je Zemun, neka podrucja Bosne su naselili Hrvati.. jos od samog dolaska svoga i kroz cijelo vrijeme se zadrzali na njima, kao sto su i Bosnjani ( preci Bosnjaka), po bogumilskom vjerovanju ( bogmilstvo ima neke temelje Islama ). Nadam se da ce zauvijek vladati mir i prijateljstvo
      2 hours ago ·
    • Nurija Delić Lucius kao sto je 1291. sagradjena franjevacka kapela u Srebrenici ( Na Klisi )
      2 hours ago ·
    • Zmaj Od Zemuna ne slazem se sa tvojim vidjenjem povijesti.Bogomilstvo je jedna krscanska sekta koju je osnovao pop Bogomil u Bugarskoj, protiveci se na taj nacin crkvenoj vlasti.No i kod Bogomila se vjerovalo u Isusa Krista, samo na drugi nacin. No razumjem odbojnost muslimana protiv krscanstva, pa su nasli svoj nacin tumacenja svoje proslosti.Meni to nije problem.
      2 hours ago · · 1 personLoading...
    • Zmaj Od Zemuna kod Bogomila se moli pet puta na dan, kod svih krscana se prije molilo pet puta na dan, to je Muhamed uzeo (posudio) iz krscanstva kao mnogo drugoga. Isto sasvim normalno.No nikada relgija nije cinila naciju, samo kod Srba!
      2 hours ago ·
    • Nurija Delić Lucius Bog je jedan !
      2 hours ago · · 1 personLoading...
    • Zmaj Od Zemuna e pa da!Nisam je neki vjernik, ja sam samo nacionlist, hrvatski nacionalist iz Stare Hrvatske, koja je zaceta 753.godine na Duvansjkom polju,na kojem je 925. godine krunjen Kralj Tomislav. Moja nacija je od samog pocetka, nastanka nacija u modernom smislu nacija, tijekom francuske revolucije bila nacija, spominje se jasno u DECLARATION DE DROITS DE L`HOME
      2 hours ago ·
    • Valentina Leindl pozdrav momci . recite mi zar ste zaboravili RS , ili ste ju već otpisali kao čisto srpsku zemlju ?I da : gdje je granica između Bosne i Hercegovine ?
      2 hours ago · · 1 personLoading...
    • Miroslav Kušek Domoljubne ti dobro idu.
      about an hour ago ·
    • Miroslav Rovis http://www.youtube.com/watch?v=suma65OuMfI
      Napomena. Kako imam lošeg izkustva s cenzurom od zaposlenika na Facebook Hrvatska, neka nitko ne očekuje od mene puno komunikacije ovdje, ako nije spreman prihvatiti komunikacije alternativnim putovima:
      http://groups.google.com/group/croatian-news/
      http://mirorovis.blogspot.com/
      ili/i drugim putovima.
      13 minutes ago ·
    • Valentina Leindl bok , Miroslave Rovis . gdje si mi ?
      10 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Prihvaćaš?
      9 minutes ago ·
    • Zmaj Od Zemuna Miroslave! Tebe uhvatila neka AVNOJ-kifla?! a usred nje Gospa?! Pitam se jesi li ti pri sebi? Na jedan nacin vjerujes Titovim stazama revolucije i AVNOJ-granicama, na drugi nacin ufas se u Gospu!Gdje je zapelo Miroslave?
      9 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Prvo reci vidiš li?
      8 minutes ago ·
    • Zmaj Od Zemuna ne zelim otvarati, principijelno ne otvaram nikakav link na face-u.
      8 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Zmaj, ti ne razumieš. A ja sam pisao Valentina Leindl
      7 minutes ago ·
    • Nurija Delić Lucius ja sam otvorio i samo neka statistika o posjecenosti stranice
      7 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Da, ali ako pukne komunikacija ovdje, tamo bi se nastavilo.
      6 minutes ago ·
    • Zmaj Od Zemuna Naravno Mircek!
      6 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Jer mene znaju izbactiti.
      6 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Nurija Delić Lucius jesi vidio slikopis koji sam ti postavio?
      6 minutes ago ·
    • Emir Aljic brate svaka cast volim tvoju umjetnost
      6 minutes ago ·
    • Zmaj Od Zemuna Miroslave, sto se mene tice ja takve kao sto si ti zaobilazimTi si jedan od razloga sto je Srbija presla Drinu, a busas se u svoje Hrvatstvo!
      5 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Tebi, Nurija Delić Lucius Hajra Ćatić u Nedim Got Kotroman isti slikopis (video).
      5 minutes ago · · 1 personLoading...
    • Miroslav Rovis Ne znam odkud ti to, Zmaj.
      4 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Nurija Delić Lucius vidiš li
      3 minutes ago ·
    • Nurija Delić Lucius da, youtube mogu otvoriti
      3 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Otvaranje međlisa u Zadru, za moj rod Muslimane!
      2 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Je li liepo?
      2 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Čekamo, jer to je mislim 2 minute.
      2 minutes ago ·
    • Miroslav Rovis Valentina Leindl može braća Katolici i Muslimani, kod tebe?
      about a minute ago · · 1 personLoading...
    • Miroslav Rovis A jesi vidjela one adrese, tri put ili više sam te gore pitao?
      about a minute ago · · 1 personValentina Leindl likes this.
    • Miroslav Rovis Valentina Leindl
      about a minute ago · · 1 personLoading...
    • Miroslav Rovis Evo ti opet:
      Napomena. Kako imam lošeg izkustva s cenzurom od zaposlenika na Facebook Hrvatska, neka nitko ne očekuje od mene puno komunikacije ovdje, ako nije spreman prihvatiti komunikacije alternativnim putovima:
      http://groups.google.com/group/croatian-news/
      http://mirorovis.blogspot.com/
      ili/i drugim putovima
      a few seconds ago ·
  • Press Shift+Enter to start a new line.