srijeda, 1. lipnja 2011.

Valentina i ja na Facebook-u ne vidimo isti sadržaj na ABH, a istodobno post-amo!!! zadnji nastavak (puna kapa mi je!)

  • Valentina Leindl
    Bjelovarske OMEGE , na Mimohodu potpore uhićenim generalima Željku Sačiću i Mladenu Markaču , u Zagrebu 26. prosinca 2009. godine . bilo nas je 4 tisuće .
    • 5 people like this.
      • Miroslav Rovis Imeđu ostalih sekvenci, mimohod podpore se također može vidjeti, više pri kraju, u slikopis sliedećem koji je preko 1h 30 minuta:
        ""
        http://www.youtube.com/watch?v=UgE4aCVWOSE
        36 minutes ago · · 1 personLoading...
      • Miroslav Rovis Evo, s naslovom, pa si bookmark-aj:
        "Specijalci, gen. Sačić, Drljo i drugi, Božić 2009., progon"
        http://www.youtube.com/watch?v=UgE4aCVWOSE
        35 minutes ago ·
      • Valentina Leindl hvala ti Miroslave , prijatelju . znala sam da si uvijek bio za hrvatsku stvar . i mnogo zbog toga stradao ♥
        34 minutes ago ·
      • Miroslav Rovis Ali što ja pričam, ma to trebam, i stavit ću u zaseban post, je l' je tako, Bojovnice?
        34 minutes ago · · 1 personLoading...
      • Valentina Leindl heej , ja sam prava bojovnica , ha haaa :) ..moš mislit :)
        33 minutes ago ·
      • Miroslav Rovis Komunjare sređuješ savršeno!
        32 minutes ago · · 1 personLoading...
      • Valentina Leindl hihiii . i tiii također . oo daa
        32 minutes ago ·
      • Valentina Leindl ti si čak dobil uvjetnu sudsku kaznu , a ja samo opomenu :)
        31 minutes ago ·
      • Miroslav Rovis Dobro... Hej jeste li gledali jučer, a niste, vi u Istri ne vidite, TV Bujicu? Bio je Dinko Burić, HDSSB, gen. Glavaša... Izvrstan, izvrstna!
        Čekam reprizu, pa da je uz jučerašnju, jer jučer sam imao pri snimanju grješaka, obradim i stavim, ako netko drugi ne bude prije stavio, na Youtube...
        30 minutes ago · · 1 personLoading...
      • Miroslav Rovis Valentina Leindl nemoj se čudit ako nas opet prekinu. Evo ja te pozdravljam odmah, pa onda minutu ili deset ili koliko, do mogućeg prekida...
        29 minutes ago · · 1 personLoading...
      • Miroslav Rovis Vidiš li da sam postavio "Specijalci, gen. Sačić, Drljo i drugi, Božić 2009., progon"
        http://www.youtube.com/watch?v=UgE4aCVWOSE
        u zaseben post ovdje na ABH?
        28 minutes ago · · 1 personLoading...
      • Miroslav Rovis Taj slikopis nije popisan na mom kanalu, nije ga još puno ljudi vidjelo...
        28 minutes ago · · 1 personLoading...
      • Valentina Leindl upravo objavila . hvala ti
        15 minutes ago ·
      • Miroslav Rovis
        Dobro, ali na mirorovis.blogspot.com ću što prije pokušati prenieti da vidiš kako različito prikazuju sadržaj iste stranice tebi i meni, a onda i tolikima drugima.. Oni imaju filtrre tko će što vidjeti, dakle lažu ljudima da je njihov post ...objavljen. Ne! Često je objavljen za neke, a za druge je nevidljiv... Kreteni!...
        Upravo zato ih ja "fotografiram" na mirorovis.blogspot.com i najnoviju fotografiju naći ćete tamo pod današnjim nadnevkom (datumom tko ne zna Hrvatski), jedino je vrieme, mislim, kalifornijsko...
        See More
        11 minutes ago · · 1 personLoading...
      • Valentina Leindl gdje se izgubila fotka od generala Sačića , koja je bila na linku kada sam ga preuzimala ? sada je ova čičkovina na njegovom mjestu :(
        9 minutes ago ·
      • Miroslav Rovis Naime, zar bi Valentina Leindl postavljala ponovno ono što sam ja već predhodno postavio, a postamo cielo vrieme...
        3 minutes ago ·
    • Press Shift+Enter to start a new line.

  • OLDER POSTS

  • Valentina Leindl
    Hvala ti , Miroslave Rovis na ovom linku i na tvojem trudu . Ovo je važan povijesni video zapisi o antihrvatskoj vlasti , koja je 2000. godine počela uništavati Hrvatsku , pretvorivši je u objekt tuđih interesa .Posebno brutalno e obračunala i još se obračunava sa našim generalima i ostalim braniteljima .
      • Hvala tebi, Valentina Leindl
        Press Shift+Enter to start a new line.

    • Miroslav Rovis
      Imeđu ostalih sekvenci, mimohod podpore se također može vidjeti, više pri kraju, u slikopis sliedećem koji je preko 1h 30 minuta:
      "Specijalci, gen. Sačić, Drljo i drugi, Božić 2009., progon"
      http://www.youtube.com/watch?v=UgE4aCVWOSE
      Što se mene tiče, drugdje me nađite, na Face-u sam povrjemeno samo...
      http://groups.google.com/group/croatian-news/
      http://www.CroatiaFidelis.hr/
      http://www.exDeo.com/
      ...http://www.youtube.com/user/miroR2#g/u
      Ne očekujte od mene puno na Facebook-u, preveć lošeg izkustva s cenzurom od strane uposlenika Facebook-a...
      • Alen Ogulin likes this.
        • Miroslav Rovis To je preko sat i pol vrjemena, danas bih možda drukčije napravio, kraće, ali puno toga bih jednako napravio. Neke stvari u kompilaciji tog zapisa ne bih ni danas mogao bolje učiniti...
          Bog i Hrvati!
          22 minutes ago ·
    • Nema komentara:

      Objavi komentar