petak, 15. srpnja 2011.

Evo Janko, kako ti to izgleda na Facebook-u

 
Ne mogu trošiti vrieme koje nemam, nego samo kratko...
Kako da komuniciram s tobom na Facebook-u kad nas kidaju?
Evo pogledaj izpod, možeš vidjeti kako mi nisi odgovorio, siguran sam: zato što nisi vidio, jer jedno vidim ja, a drugo tebi ide na vidjelo, pa nekad nešto od onog što postavim vidiš, a nekad ne. Ovaj put očito nisi vidio...
Ili...
Ili! Ili si ti liepo k'o čovjek i odgovorio na ono što si vidio da sam ja postavio i zapisao... Ali, su ti kreteni uposlenici Facebook-a, Bog im naplatio!, preinačili po vlastitom nahođenju (a pouzdano je da surađuju i sa humanim ološem iz tajnih službi), ili zamisli nadležnih i tko zna koga...
Ali se meni ne prikazuje!


Primjerice ovdje, neposredno izpod redka od pluseve (+++...)  možeš vidjeti što se meni prikazuje. Samo podpuno krnji tvoj post, samo sa poveznicom na Facebook i ništa drugo...
Razumieš li sada, Janko, zašto mi se smuči od Facebook-a?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
http://www.facebook.com/
42 minutes ago · · ·
Ponuđeno mi je prijateljstvo o Bošnjana koji je na Youtube ovaj
koristnik:
http://www.youtube.com/user/Th​eWedabest
Pa sam mu ovako napisao
==============================​================
Evo provjeri prvo!
==============================​================
Sanjam čvrstu konfederaciju BiH i RH u budućnosti.
(nastavak u prvom komentaru ili na Croatian-News Google grupi)...
www.youtube.com
Share your videos with friends, family, and the world
10 hours ago · · ·

Nema komentara:

Objavi komentar